Dan före dan

Jag brukar försöka att ta ledigt dan före dan, tycker det är skönt att ha en dag att fixa färdigt allt och hinna varva ner och komma i rätt stämning inför julafton. Har några klappar kvar att ordna... Har gjort en lista i datorn på allt som ska handlas och swosch så har jag listan i luren också, såklart! Teknikens underbara värld!
I kväll ska vi ta in granen och plocka fram tomtar och dricka glögg och slå in paket och tillverka några marsipangrisar. Fick inte tag på någon vanlig glögg så det fick bli en vit, smakar gott men jag måste ju säga att det inte ser så smakligt ut med russin i vit glögg...
Om det blir någon tid över ikväll tror jag att vi ska titta på Serendipity med John Cusack och Kate Beckinsale, den börjar och slutar iallafall lite juligt :)

Ha en mysig lillejulafton, det ska jag!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0