Det närmar sig

GoPro katalog mm...
Våra julklappskataloger
-
Ja, nu börjar det så smått bli dags att tänka på det här med julklappar. I de häringa katalogerna kan man nog hitta nåt man önskar sig. Jag vet iallafall att Andreas går och sucktar efter en GoPro-kamera... Har inte köpt en enda klapp ännu, som vanligt kommer jag vara ute i sista minuten. Men jag har spånat lite så det kommer säkert gå smärtfritt!
Nu har vi äntligen båda våra bilar tillbaka efter diverse lagningar, det betyder att jag inte längre behöver lifta till jobb:) A kör Audi och jag har fått tillbaka XTR-maskinen! Cool!
Apropå cykelutrustning; undrar verkligen vart min nya cykel tagit vägen...
Nu ska jag plocka ut kvällsmaten ur ugnen,
Have it!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0