Energi och apati

Började jobba 6.30 i morse, inte det lättaste att komma upp kl. fem på morgonen efter några lata juldagar. Det första jag tog itu med på jobbet var att hälla ut ett halvfullt mjölkpaket med utgångsdatum 2 dec - riktigt äckligt!
Eftersom jag började så tidigt har hunnit med lite reashopping och ordinarieprisshopping och ett joggingpass efter jobb. Tog en bild när jag kommit hem, men det syns inte riktigt hur röda mina kinder var efter språngmarschen..
-
efter jogg
-
Det var tänkt att Jon skulle komma över och provköra vår trainer idag men han har pajjat ryggen så det får bli en annan gång. Andreas hade sopat golvet i källaren och fixat och grejjat så där var fint, men det hela slutade med att han fick cykla själv. Ett tufft pass med i stort sett bara uppför - svettigt! Nu sitter han i soffan helt apatisk efter 50 min med i snitt 8% lutning uppför.
-
Här kommer en dagsfärsk, klickbar bild på The Summit, vackert!
-
the summit 27 dec
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0