FFF - Fika Fyren o Film

Vilken härlig eftermiddag, slutade tidigt och A kom förbi och hämtade upp mig. Tog en fika och sen stack vi hemåt. Jag fick äran att vara först på trainern och körde det pass jag inte fullföljde igår - denna gång kom jag i mål! Cyklade mot Andreas gubbe, som han dragit ner medelhastigheten på, ändå var jag några minuter långsammare. Måste helt klart se till att köra stenhårt så jag kan ge honom en match! Här uppe, vid fyren, var jag idag, detta är dock en bild från i somras som ni förstår :)
-
Efter mig hoppade A på cykeln och drog iväg en sväng genom skogen. Lite trött i kroppen är man allt nu. Vi kämpar ju på med armhävningarna också. Har börjat om på hundred push ups, eftersom vi blev sjuka. För mig blev det sammanlagt 60 st i intervaller, så efter dessa aktiviteter kommer man sova gott!
Nu ska vi varva ner i soffan med en film. Burn after reading blir det - hoppas den är bra.
//Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0