Kaffe på Everest - eller snarare hemma i soffan...

YAK ATTACK
och jag som tyckte CykelVasan var bra gjort...
-
Vad passar bättre än att trycka ner sig i en soffa eller en fåtölj med en film efter jobb i mellandagarna?
Innan jag körde hem idag rullade jag in om en 7 Eleven och fick löst ut en kopia av Martin och Andreas äventyr på Everest i mars i år.
Det obligatoriska tillbehöret fixades givetvis innan vi började kolla, en kanna kaffe såklart.
Schysst film måste jag säga. Blev avundsjuk DIREKT!
Såg ut att vara riktigt fin cykling, åtminstone bitvis. Herrarna två fick bära sina cyklar en del och det är ju mindre roligt vet vi ju. (har en del övning på det tyvärr)
Måste ha varit en helt fantastiskt upplevelse och dom verkar ha gjort det på rätt sätt, dvs inte bara tävlat helt blinda för allt som händer omkring utan försökt att uppleva lite på vägen.
Fotografen, jag säger bara: Vilken kille, han var före, efter, under och över. Helt enkelt överallt...
Typiskt, nu blev man riktigt sugen och det är bara december. Bara att gå ner i källaren och nöta på och drömma sig fram ett par månader... (Grrr)
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0