Vecka tre

Började ju om med 100 push ups och nu har jag kommit till vecka tre. Måste säga att den veckan är skitjobbig! Det går ju inte! Jag orkar inte göra alla armhävningara i sista intervallen, så jag får väl fortsätta med vecka tre nästa vecka också - får gå om en klass. Det hände faktiskt nånting automagiskt igår: jag var på jobb och skrev in en handlelista i anteckningar i mobilen och vips så hamnade den också i min dator därhemma! Vet om att telefonen och datorn är synkroniserade på något vis, men ändå. Jag valde inte att skicka anteckningen det bara hände av sig själv... Bra att veta så man inte skriver in julkappsidéer till A tex. Ha en vintrig dag och kör försiktigt! //Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0