Det är lite rock n' roll över mountainbike

Testar om mina naglar passar till Andreas fulcykel :)
-

Har varit en dag med diverse aktiviteter. Min underbara man har tvättat våra cyklar och jag har passat på att måla naglarna. Blev riktigt mountainbikeish om jag får säga det själv. Jag har även klarat av att hugga mig själv i benet med en yxa. Låter värre än det är, yxan är som tur är inte den vassaste, men ont gjorde det och det blev ett litet märke nedanför knäet. Det får iaf mig att tänka till nästa gång jag ska hugga ved... kan sluta ruggigt illa.
Så här snygga blev mina naglar. Det är lite rock n' roll över mountainbike som nån sa...
mtb-naglar
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0