På väg mot dom 100

Idag startade vi 100 push-ups träningen, det ska bli spännande att se om man kan klara av det...

Första dagen gick hyggligt får jag säga, efter omständigheterna. Jag hade nämligen ett rejält "fyspass" på jobb idag.
Dag 1 för mig såg ut såhär 14, 18, 14, 14 och sedan minst 20. Nästa gång blir på onsdag och där efter på fredag.
När jag var klar med armhävningarna gick jag lös på roddmaskinen, ooodumilde vilken ond apparat. Den blir nog riktigt bra om man får in rutinen att använda regelbundet några gånger i veckan.
-
Yvonne klarade sina armhävningar galant idag. Vi får se om hon är lika tuff på onsdag, då blir det ju fler i varje intervall...
Just nu bakar Y frallor, det finns ingen som kan mäta sig med henne i den konsten.
-
//Nilsson
PS. Cykeln står fortfarande kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0