Vinter i skåne

Vissa hamnar lite vid sidan av vägen...

Då var det dags med vinter, redan? säger jag...
Vaknade imorse till en massa rapporter om avåkningar och div trafikolyckor. Färden in till jobb gick i lugnt tempo, dom vanliga vansinnesomkörningarna lyste med sin frånvaro!

Fick ett sms från en viss lyckost som inte alls beskrev sin tillvaro på samma sätt "15 C, sol och ett gnistrande medelhav". Nåja tyvärr för henne så varar den lyckan ju inte länge (tror jag).

I eftermiddag står det eldning på "attgöra" listan skulle jag tippa, riktigt mysigt sånna här dagar. Ska även hinna nöta några mil på trainern ikväll om allt går som jag vill.
Hade stora förväntningar på trainercykling måste säga, blev verkligen inte besviken. Visst det går ju aldrig upp mot "the real thing" men det är perfekt för att hålla benen vid liv under vintern. Ett problem dock, man svettas ju något kopiöst utan fartvind!!

Undrar om man kan göra en Carola och använda fläkt. Hon verkar ju inte bli förkyld av det men frågan är om jag blir det..?

//Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0