Dritt-förkyld!

sjukling
Blek och röd om nosen


Fick gå hem från jobbet efter halva dagen. Har legat på soffan under en filt och halvslumrat sen dess. Satte på radion när jag kom hem - på för hög volym - pallar inte gå upp och skruva ner. Istället ligger jag här och lyssnar på skvalandet o malandet...  Radio Båstad av någon anledning..! Varför är all musik som spelas på radio så jäkla gnällig och skrikig och monoton nu för tiden? Allt låter ju likadant. Kanske är det jag som börjar bli gammal? Kan inte sänka volymen från soffan eftersom det inte är någon fjärrkontroll till radion:
SAILOR RADIO
S.P RADIO >>SAILOR<<


Världens bästa köksradio, utan att vara en köksradio :) Är egentligen en radiopejl från ett fartyg, har kanonmottagning!
Hela förmiddagen var vi ute i skogen med jobb, det var rätt så kallt och jag har fortfarande på mig underställ. Börjar bli aningen varmt under filten vid det här laget!! Jag som tänkte kurera mig med en nice, hot cup och tea, får nog svida om först annars gör det nog mer skada än nytta.
VILL BLI FRISK! Här är soligt och fint ute, jag & A har tagit ledigt i morgon. Tänkte unna oss lite vardagslyx, ta ledigt en vanlig fredag utan att ha något speciellt planerat, bara ta det lungt och ha mysigt. Så lagom kul när man mår skit.
Har fått några tips på huskurer från damerna på jobb, får väl se om de hjälper för så här kan det inte fortsätta!
Snart kommer A hem. Skönt, då kan man få bli lite ompysslad :)
-
Over and out!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0