Bra hjulval

Access GTC
Dessa hjul kommer sitta på min nya Cube när den är klar.
Läste cykeltidningen KADENS test av Specialized Roval Control AL och det lät super! De verkar vara mycket hjul för pengarna. Det enda minuspoäng de kunde hitta var att de inte kom på något negativt.
Har inte bestämt något om pedaler än. Cyklar nu med Shimanos PD-M520 och de är väl ganska bra men lerat igen några gånger för mig, mycket irriterande under tävling! Har hört att Eggbeaters sliter ut skosulor - stämmer det? Sedan finns det ju XTR pedaler, men vet inte varför dom skulle vara bättre än mina nuvarande. Kanske lite bättre lerrensning? Väldigt dyra gram att spara in i alla fall.
Har hört att övriga Cube kolfibercyklar kommer till Sverige v.42, förhoppningsvis gör min också det. Vore kul att hinna cykla innan det blir Sibirisk vinter!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0