Garmin Edge 500

För ca 2 månader sedan köpte jag mig en ny cykeldator med GPS. Den har varit kanonbra, visar allt man behöver och mycket mer än så.
Lätt att spara banor man vill köra igen och den gör det möjligt att träna mot sig själv på rundor man cyklat tidigare!
Alla data blir också tillgängliga i datorn med grafer och kartor.
Man kan även "spela upp" sina prestationer i Google Earth. Jag har inte riktigt haft tid att sätta mig in i allt, men tog en stund i morse och gick in på nätet, där kan man se spår som andra cyklat på samma sätt. Över hela världen eller bara i sitt eget närområde för att skaffa nya ideer....
Riktig motiverande liten manick, den får betyget 6 av 7 summits av mig!!
//Nilsson
Garmin Edge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0