Löprunda efter jobb

Halsade en kopp kaffe, svidade om och brassade iväg för ett löppass i skogen. Blev till 48 minuters pina, kom inte in i rätt flås och lyckades kliva snett på en sten gömd band löven - höll på att dra på ändan. Linkade fram några steg men det repade sig som tur var rätt snabbt. Efter ca 40 minuter fick jag, som alla riktiga idrottsmän brukar säga, "känningar" i höger knä. Blev värre och värre, tillslut fick jag känna mig besegrad och gå den sista sträckan till bilen.. Det hann bli nära på nattsvart innan jag var tillbaka till bilen. Väl hemma känns det iallafall skönt att ha varit ute och jobbat bort gårdagens pizza. Nu har jag att se fram emot de där mackorna vi så smidigt undvek igår :)
Kolla bilden jag tog på vägen hem - rena skräckfilmen huuu!
//Y
Försöker mig på att ta en actionbild på mig själv när jag springer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0