Önskelista

Kom hem och hittade Andreas i full färd med att torka blod från bokhyllan, han hade så klar klantat sig och lyckats paja både cykel och sig själv! Och dessutom försökte han skylla ifrån sig på katten! :)
Snart är det dags för mig att bliva ett år äldre och eftersom jag är ganska så nyfrälst cyklist så finns det ju en del man önskar sig. Har redan beställt ny cykel och den borde nog dyka upp rätt så nära min födelsedag!
Temperaturen utomhus blir inte direkt högre nu, så ska jag kunna cykla med min nya Cube måste jag ha lite varmare kläder och skor. Har tittat på Shimano's GoreTex vinterskor, men vår cykelhandlare tyckte att man ändå behövde skoöverdrag för de blev för kallt... kanske är de inte ett bra köp? Varma handskar vore också önskvärt. Finns inget värre än att frysa om händer och fötter.
Nu blir det Robinson på tv, så man kan drömma sig bort till sol och vidsträckta sandstränder. Sitter själv vid brasan och lyssnar till regnet som piskar rutorna - det är ju faktiskt rätt så mysigt, när man inte behöver gå ut
//Y
Blondin vid kamin :)
Dagens utlovade färgbild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robinson är lite kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 12:29:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0