Spontanmöblering

Okej, vad gör man när man är för krasslig för att cykla?
Yvonne var ju, som hon berättade tidigare, ute och trampade ur benen, har själv bara mått trist idag (igen). Tänker inte mala på om det...
Fick iaf riktigt dåligt samvete när hon var ute och tränade, tänkte att jag måste bara hitta på något. Började med att fixa till i rummet där vi brukar träna inomhus, sånt där drar alltid med sig mer. Flytta en byrå till exempel öhh, för tung att bara lyfta, ta ur alla lådor och lasta runt, flytta en dator (1001 sladdar och damm i mängder). Jag kämpade på rätt bra och till slut hade jag även möblerat om hela TV-rummet i rena tristessen! Satte mig ner och tittade med nöjd blick åt höger, kolla bara.
-
Undrar hur länge den får stå kvar där hahaha.
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0