Hundred push ups

-
Tog en kort och snabb joggingtur på platt mark längs med havet idag. Eftersom jag fick så ont i ena knäet sist tänkte jag att det skulle vara bättre att skippa nerförsbackar och det gick galant, inga känningar haha! Väl hemma gjorde jag ett pass med armhävningar. Snappade upp, från Happy, en länk till hundredpushups.com, så nu ska jag minsann jobba upp lite armstyrka :) Tack Happy! Hundra armhävningar ska väl inte vara så svårt?!
Äntligen har vi fått hem roddmaskinen vi lånat av Pernilla, ska ta och se vad den går för imorgon har jag planerat. Eller kanske snarare vad jag går för! Hoppas iallafall att det är en träningsform jag kommer att trivas med för jag tror att det ger rätt så bra och allsidig träning.
-
-
Råder er alla att skaffa en internetradio från Maximum, snygg, minimalistisk, och trådlös. Då kan ni också fredagsdigga till Radio Dubai 92!
//Y

Kommentarer
Postat av: jon

tried 100 Push-ups. it works! thought about a bike trainer? check out cyclecomponents.se ...they have a sale on...http://www.cyclecomponents.com/1/sv/index.html



enjoy! Jon :)

2010-10-30 @ 00:06:56
Postat av: Yvonne & Andreas

Morning Jon,

Jo vi har funderat på en trainer, tack för länken. Ska vi slå till?

Har du funderat på någon av dom?

2010-10-30 @ 08:27:29
Postat av: Anonym

nja..i'm still enjoying the mud and rain!! probably a good idea for when the snow comes..

2010-10-30 @ 10:11:54
Postat av: Anonym

gomorron, I'm really interested in the Tacx VR systems..check out http://www.tacxvr.com/en/products/tacx-trainer-software-ii.. but for now, i'm enjoying the mud and rain!! //J

2010-10-30 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0