Det bara rullar på

I morgon är det redan fredag, dagarna bara flyger fram. Vanligtvis är det inget jag tycker om, men efter en ovanligt stökig vecka på arbetet måste jag säga att det ska bli skönt med helg. Kanske allra mest för att det vankas fint väder och det i sin tur hemma hos oss betyder: UT OCH CYKLA!

Det verkade ju som att det inte var någon fara att lägga lite belastning på kroppen igår, så jag satsar på skogen under lör-sön.
En av många favoritstigar på berget,
här ska det köras så att det ryker i helgen!

Vi har hittills haft en ganska brun-grå ton på naturen men det börjar ändras tycker jag, idag var gräset faktiskt lite grönare. Nu ska ingen låta sig luras av bilden ovan, den är från sensommaren förra året och det är väl att hoppas lite för mycket...
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0