Nu tänker jag försöka

Som rubriken antyder, så tänker jag åtminstone försöka träna idag. Utan pretentioner såklart!!
Frågan är som jag nämnde tidigare om det är så bra, men det skiter jag i. Nu kör jag igång om det så blir till att bära mig upp ur källaren när jag är klar.
Det blir alltså källarcykling, vågar inte ge mig ut. Det är blåsigt, fuktigt och regnigt ute...
Förresten, på jobb såg jag en leverans som kommer göra någon väldigt glad idag. Utanför en dörr i korridoren stod en stor kartong med trycket SCOTT över hela sidan. Vet inte vem den lycklige är men han blev nog lycklig när han kom tillbaka efter lunchen! Måste försöka ta reda på vem denna hemliga cyklist i byggnaden är, har sett spår som cykelhjälm, cykelskor etc på hatthyllan tidigare...
Håll tummarna nu sticker jag ner i källarn gott folk.
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0