Imorse gick det undan!

Cykelpendla - ja, det kan ju vara kanon, men inte direkt hemvägen idag med spöregn och motvind, skönt att man inte har så långt iaf :) Imorse gick det undan! Tog sikte på alla cyklister jag såg framför mig och cyklade ikapp och om dom - haha!
-
Igår kväll tog jag en sväng med jogginskorna. Det kändes lite segt, så det blev bara 7 km. Jag var lite rädd att jag skulle vakna med ont i halsen igen, men det verkar ha klarat sig. Nu väntar jag på MTBcykling till slutet av veckan då det ser ut att bli fint väder. Vågar inte ge mig ut i regnet och svettas nu när jag lyckats kurera bort förkylningen jag hade tidigare.
-
På jobbfronten är det lite nytt på gång... Kul med förändringar, samtidigt lite förvirrat. Får se vart det leder. Var på mässa idag och plockade lite gratisgrejor :)
Jag och
Olsson verkar ju måttligt förtjust att man är hemma
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0