Super Max

Sitter och lyssnar på musik från en av våra hårddiskar, jösses är ordet! Var hittade man allt förr? Helt makalöst vad det laddades ned tidigare, måste bara ge er ett smakprov på vad riktigt bra musik kan heta:
Låttitel och artist vittnar om en outgrundlig fantasi!!
Afton på er, eldningsförbud råder ju i hela Skåne som bekant.
Var hemma hos min syster, åt gott, drack gott och trevligt sällskap. Min kusin var på plats, syrrans kompis Malin Jon Pernilla Jag och Yvonne såklart. Vet inte varför men det känns alltid väldigt familjärt och det gillar jag, tycker inte om alltför "strama" fester med folk som tror att dom är förmer än andra...
Vi åt havskatt, en favorit för min del, den var perfekt tillagad med en risotto sparris mm. Efterrätten levererades av min kusin (för övrigt 1:a plats i viken-marathon 2010) mascarpone med lemoncurd creme fraise och passionsfrukt. Jag älskar mat helt enkelt, det låter nördigt men det kan vara så galet gött när det levereras på RÄTT sätt!
Nu tillbaka till eldningsförbudet, bönderna i våra krokar lyssnar inte på radio ej heller hänger dessa framför TV:n. Utsikten från vårat middagsbord bestod av en riktigt praktig brasa, den spred sig också allt eftersom tiden gick men den stannade iaf på ett och samma fält...
Satte på hardtoppen på Z idag, vet inte vad den allmänna uppfattningen är men själv tycker jag den är mycket snyggare med hatten på än med cabben uppfälld!
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0