Var är vargen

Idag har det varit lite av en sensation i våra trakter, en varg! Siktad på flera ställen i området bla annat på djursjukhusets område och på orådet vid Sankta Maria. Hörde en kille på radion som hade hållit på med reparation av en port. Han hade sett den och undrade varför hundens ägare inte syntes till, den hade "nafsat" lite i hans byxben. Reportern på P4 frågade om han inte var rädd, svaret blev: Hade jag vetat att det var en varg... Killen hade hört det först lite senare!

Själv har har jag inte haft en särskilt dramatisk dag, hemma från jobb gav jag mig på att redigera helgens MTB-tur i iMovie. Har aldrig använt programmet tidigare och då går det ju inte direkt smidigt, får väl öva lite innan det blir något bra.
Y har kört ett löparpass efter arbetet och själv har jag haft mig en vilodag.
-
Kullaberg
Det blev ju ingen film, men en bild fixar jag lätt!

//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0