Verkar lovande

Ja, det ser ju onekligen rätt så lovande ut inför helgen, 10-15 grader och övervägande soligt - JIIHAA, cykelbrännavarning!!
-
Hittills har denna vecka inte varit någon höjdare direkt, båda är vi krassliga och ute blåser det och är helgrått. Iofs är det ganska skönt att det är trist väder, då känns det helt ok att ligga på sofflocket och inte göra nånting! Men grafen ovan ger ju en fingervisning om vilken fritidssyssla men kan få njuta av till helgen! Andreas har iallafall gett sig på att träna lite försiktigt idag, men jag håller mig ifrån det ett tag till. Förhoppningsvis kan det bli cykling UTE i helgen!! :)
//Y
Tillbaka, soffpotatisen är "uppäten"
-
Det kändes riktigt gött!
Nu körde jag ju inte så att färgen flagnade på cykeln direkt, men pulsen följde min prestation och bäst av allt var att mina lungor inte sa ifrån och liksom bara satte sig ner på trottoaren för att vägra mig att köra vidare...
Detta innebär att jag försiktigt kan börja "mata på" igen, ska skynda långsamt har jag lovat mig!
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0