50 minuter

Jag efter jogg och A på trainern
-
Idag provade jag en ny runda. Sprang söderut, ner i hamnen och vände tillbaka hemåt längs vattnet. När jag nästan var hemma kollade jag klockan och den visade på endast 30 min så det fick bli till att springa förbi vårt hus och vidare norrut. Allt som allt hamnade det tillslut på 50 min, helt ok. Det var inte jätteskönt ute, lite blåsigt, kändes motigt när jag gav mig av, men när jag väl fått upp värmen gick det bättre!
-
Andreas cyklade i ett mycket behagligare klimat, han körde trainer i källaren. Också han pressade på i 50 min :)
Vet inte varför men jag har inte lika lätt som A att motivera mig att hoppa på trainern. När jag väl sitter där och trampar tycker jag faktiskt att det är kul! Måste rycka upp mig och ta tag i det.
-
För övrigt har dagen varit lugn och söndagsslö. Nä, förresten inte alls - vi har haft vattenläckage, ett rör som frusit sönder... kul...
-
Ciao!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0