Där kom den

Snart bara måste det bli lite vår så att man kan upp på berget igen. Hela tanken med denna blogg var ju just att skriva om MTB-cykling, vårt intresse, och att visa det i både text och bild. Jag lovar att det kommer, kan bara inte säga när.
Nu har ju våren tagit ett steg tillbaka och det lovas ännu mera snö till helgen än den som faller just nu...
-
Börjar bli tjatigt att skriva om det, men har varit risig en tid och inte kunnat träna ordentligt. Nu har jag dock klarat av två ganska hårda dagar i rad, tyckte att det gick fin fint. Men jäklar vilka telefonstolpar (träningsvärk) till ben jag vaknade med i morse. Kan det vara så illa att man tappar allt bara på någon veckas krasslighet utan träning?

Läste på vår lokala dagstidnings hemsida och hittade denna gamla bild, f*n vet om inte det stämmer.
Spännande tankebana i alla fall.
//Nilsson

Kommentarer
Postat av: jon

I thought you Vikings were used to the cold...??? I picked-up some buke magazines from UK and a good biking travel supplement if you wanna borrow them..just beginning to work on a new project, designing a high end carbon bike for a new customer....interesting how things come together sometimes...

// Jon

Hills hurt, couches kill...

2011-02-23 @ 22:29:32
Postat av: Andreas

Det finns nog bara en som hatar vintern mer än mig och henne känner du väl!

Låter intressant med cykelprojetktet! Vill gärna höra mer om detta och vem som ska tillerka. Borde ni inte ha ett eget mtb-team? Du vet att jag ställer upp...

//A

2011-02-24 @ 06:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0