Det blev träning iaf

Kom hem och tänkte rulla en sväng på trainern idag. Det blev inte riktigt så, vi städade nämligen i helgen! Var enda gång är det något som försvinner.
-
Jag startade datorn, bytte om och skulle bara sätta på mig pulsbandet. Eller hur, visst det låter ju hur enkelt som helst. Men så är det inte, förmodligen har alla samma problem men just när man springer runt och letar tycker man riktigt synd om sig själv bara sig själv och ingen annan!
-
Höll på länge och väl men fann det aldrig. Jag la om planerna och körde lite motiverande youtubeklipp från soliga MTB-tävlingar medan jag plågade mig länge och väl på roddmaskinen. Dom sista tio minuterna drog jag på för allt vad det gick och kramade ur det sista jag hade i mig, så jag lär väl inte kunna ta mig ur sängen imorgon bitti... Kallt i Skåne även idag så nu eldas det en aning.
-
Ha de gött //Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0