Lilla jag

Andreas pratade med TCM senast i torsdags, fortfarande ingen cykel på gång. Har väntat länge nu... pengarna sitter på kontot och allt jag har är några bilder att titta på :( Men den SKA komma snart, om några veckor.
Access GTC
-
Det ställer till lite problem att vara liten. Utbudet blir inte så stort. Hade jag varit lite längre kunde jag välja och vraka bland alla olika cyklar. För mig har det varit lite detektivarbete att överhuvudtaget hitta en schysst cykel i rätt storlek. Skor och kläder är inte heller det enklaste. Alla skomodeller finns inte i strl 35-36 och tröjorna är oftast lite för stora och sitter oftast lite löst.. Nåja, slutgnällt för den här gången, man får väl vara glad att det inte är på andra hållet - att allt är för litet!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0