Filmkväll vid foten av The Summit

För många år sedan var jag som lite av en slump med i en film. Kom cyklandes nere i hamnkvarteren i Philadelphia PA USA. Var på väg in till city som förövrigt inte är riktigt lätt att ta sig fram på cykel i, upptäckte ganska snart att jag var ensam i stan med bara 2 hjul...

Rullade förbi en inspelningsplats vid några gamla lagerlokaler där IKEA ligger idag tror jag. Man stannade mig och undrade om jag inte kunde vända om och cykla förbi en gång till när dom filmade.
Åren gick och jag frågade faktiskt aldrig vad filmen hette, satt hemma i soffan i Göteborg och tittade på TV. Helt plötsligt tyckte jag bara jag kände igen mig, sedan kom jag cyklandes över "rutan"...

Nu TROR jag att jag har hittat filmen, förhoppningsvis ligger den i min brevlåda när jag kommer hem idag.
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0