Som om detta skulle göra mig snabbare?!

-
Snubblade över en sida på nätet som sålde detta: Fitness caffé. Att vanligt kaffe har en viss prestationshöjande effekt har man ju förstått. I det här kaffet har de tillsatt div. örter och rötter för att förhöja dess effekter. Vem vet, kanske kaffet hamnar tillbaka på listan över dopingpreparat nu, haha! Undrar just om det här verkligen kan göra mig snabbare eller mer fit??
Nu är det ju så att iallafall jag dricker kaffe för att det är gott och frågan är hur detta kaffe egentligen smakar med tanke på alla örter och dylikt de stoppat i. Tror faktiskt att jag inte ens vill ta reda på det...
-
Har ni hört att Andreas ska börja cykla utan mig nu, han har beställt en cykelkeps. Han har också gjort någonting bra idag: av en händelse fick han syn på en ny cykelbutik i Helsingborg som säljer Cubecyklar :)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0