Go Gadget Pro!

Slutade tidigt idag och stack in till stan för att möta upp A för en lunchdate. Satt i godan ro och väntade med en java och in kommer Inspector Gadget, som jag nu väljer att kalla honom, med sin nya gadget: en GoProkamera
GoPro Andreas eller Inspector Gadget?
Nyförvärvet och inspektorn himself :)
-
Andreas har länge velat ha en sådan och även jag tycker att det kan bli kul att filma lite när vi cyklar, ska se till att lägga ut här på bloggen också. Verkar vara en jättefin kamera, högupplöst och bra vidvinkel.
-
Later,
//Y

Kommentarer
Postat av: jon

i'm more than willing to break-in your new gadget on the backsides of Val Thorens next week...?!

2011-02-26 @ 20:54:53
Postat av: Andreas

Ja, jag vet och jag förstår. Har själv gått och "sucktat" i ett år...

Har testat lite här hemma och den är grym...

Skulle nog bli ganska coola filmer i alperna...

2011-02-26 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0