Bara vara

bloggande Y
Ooops! Jag hamnade i bloggsoffan istället för på trainern.
-
Hade egentligen tänkt träna idag, men så blev det inte. När jag väl kommit iväg från jobb och kämpat mig igenom en överbefolkad matvarubutik och slutligen landat i soffan med en kopp så ändrade jag snabbt mina planer. Istället blev det en avkopplande dusch och nu en Carlsberg i skenet av en brinnade eld. Ibland måste man få bara vara, kanske speciellt en fredagkväll. Jag satsar på att köra hårt både lördag och söndag istället!
Imorgon har vi även siktat in oss på ett IKEAbesök... Hörde på morgonnyheterna att denna helg är den helgen när svenska folket är som fattigast, så förhoppningsvis är det inte så vansinnigt mycket folk där.
-
Nu ska jag gå ut till köket och laga mat med Paolo :)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0