FredagsCykling och nya övningar

Peter Jones och jag gillar fula strumpor

Syrran och Jon kom över i eftermiddags för lite träningsinstruktioner och trainercykling. Pernilla sprang hit medans Jon valde att dra ur benen på vår Tacx, han är riktigt snabb. Cyklade en etapp som jag bara provade i början och åkte om mig med 20 sekunder. Måste åka den på söndag och se om jag har förbättrat mig sedan sist jag cyklade just den etappen...
Det är ju riktigt roligt när andra kommer förbi och kör, då får man en ny person att tävla emot. Att bara nöta mot sig själv är ju inte lika givande! Lovar att rapportera till dig hur det gick Jon. Du måste komma över och köra fler sträckor så att vi kan tävla vidare!!
Pernilla sprang som sagt förbi och gav oss lite nya styrkeövningar att bita i. Kan säga att det behövs, för det var sjukt jobbigt - igen!
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0