TippTripp

Torsdag morgon = dags att börja planera för helgen! Vi har redan satt upp ett delmål och det är en tripp till tippen. Har lite julgransrester och en del ikeakartonger som svämmar över källaren. Inte det roligaste man kan tänka sig, men då dom bara håller öppet när man själv jobbar på vardagarna så får det bli en lördagssyssla.
-
Här om dagen skaffade vi hem nya numret av CYKELtidningen Kadens. Ny layout - snyggt, men bakåtsträvaren i mig kommer fram och jag tycker ändå att den gamla "loggan" var bättre, "cykeltidningen KADENS". Nu ser den mer anonym ut i tidningshyllan. Men kanske är det så att fler hittar den när man framhäver ordet cykel mer? Iallafall är innehållet som vanligt intressant och rolig läsning.
CYKELtidningen kadens
Nä, nu ska jag värma på kaffet och göra mig redo för dagens prövningar
(Redigerat kl. 20.56: var nog lite sömnig i morse... har rättat två stavfel nu.)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0