Autopilot

Ibland kan den enklaste uppgift visa sig vara omöjlig. Har försökt köpa müsli två gånger idag utan att ens lyckas ta mig in i butiken. Först körde jag på "autopilot" raka vägen hem istället andra gången kom jag faktisk fram till parkeringen, men utan plånbok. Så i morgonbitti blir det gröt till frukost.
-
Väl hemma ryckte jag tag i mig och stack ut och sprang en snabb sväng. Kändes bra och jag kunde ta i lite extra och spurta hem. Hade egentligen tänkt köra en runda på trainern, men det hanns inte med. Det kanske var lika bra det för det är ju inte helt fel att komma ut och få lite luft istället för att träna inomhus i källaren.
-
Hade en jättetrevlig kväll igår med mycket cykelsnack och god mat hemma hos två likasinnade cykeltokar. Kommer förhoppningsvis bli en del cyklande tillsammans framöver. Ser fram emot det!
Y säger god kväll
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0