Mot ljusare och snabbare tider

Snabbt går tiden och nu är det dags för julen att åka ut, det mesta av den iaf. Jag antar att man kommer att hitta ett och annat barr ända fram till midsommar. Ännu är det ett par månader kvar att sitta inne och kura med tända ljus medan vi väntar på att ljuset ska återkomma till våra breddgrader. Ser jättemycket fram emot den kommande våren som till stor del ska tillbringas i sadeln på min nya cykel! Ska bli roligt med en finare och lättare cykel och jag hoppas att slitet på trainer och Pernillas övningar ska ge resultat - jag kommer att vara snabb som en vessla!
-
Har ingen lämplig bild till detta blogginlägg, istället kommer här en bild på ett ännu oöppnat kexpaket:
Hur tänkte dom här...?
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0