Vad gör man en regnig dag?

Yvonne i full färd med att kränka mig!
Tja, svaret vet ni ju redan när det gäller oss.
Den här bloggen har ju i vinter blivet en dagbok i någon sorts roligt självplågeri för min del. Händer inte så mycket annat just nu som är värt att skriva om...
-
Körde en lååång uppförsbacke idag, bara motlut på mellan 7-11 grader i över en timme. Hade inte tänkt mig att jag skulle trampa hela vägen upp, men nu blev det ju så. Envis som jag är ger jag sällan upp när jag satt tänderna i en backe. Det blir till en principsak, en personlig vendetta som man bara måste ta. Tyckte jag gjorde bra ifrån mig, låg på ca 80-85 i kadens hela vägen. Pulsen var absolut inga problem heller, snitt blev nog 165 ungefär tror jag.
Kom över krönet, skitglad att jag hade tagit mig hela vägen upp. Rullade ner i mål med ganska hög fart och klev av, då kom Yvonne in i rummet. Hon ville testa samma sträcka, kul tänkte jag här får man glänsa och visa vilken stark och uthållig man hon har.
Inte bra, INTE bra. Hon kränkte mig, "ställde av" mig! Nådde toppen med 1 minut och 30 sekunder tillgodo på min tid...
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0