Ytlig handling

Olivolja och grönt te i snygga förpackningar
Olivolja och iste, två inköp gjorda på grund av utseendet.
-
Det är typiskt mig att falla för produkter i snygga förpackningar. Jag fattar ju själv att det är helt fel att döma en bok efter dess omslag så att säga, men jag kan inte hjälpa det. Jag gillar fina saker och finns det valmöjligheter tar jag den som ser trevligast ut. Olivolja skulle jag faktiskt köpa och det finns en uppsjö olika sorter så jag tog den som såg mest spännande ut. Det drickfärdiga gröna teet däremot var absolut ingenting jag varken skulle eller egentligen ville ha - totalt korkat impulsköp, men visst är flaskan fin! Vin är också en sån sak som jag ofta väljer efter etiketten, det måste ju SE gott ut.
Ja, jag är kanske lite ytlig, men det är kul med snygga förpackningar och det känns lite lyxigt!
-
Nu ska jag svida om till träningskläder och göra mig beredd att ta över i källaren efter A.
Hej på ett tag,
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0