Extra torrt

Hur många olika varianter på torrt finns det egentligen? Och varför?? Har spenderat en regnig fredagseftermiddag med lite torktumling och måste ju dela med mig av mina funderingar :) Kan förstå "stryktorrt", men utöver det är det enda jag behöver helt enkelt "torrt". Nåja, jag skiter i vicket och kör allt på "extra torrt"!
-
Strax ska A och jag tillreda kvällens pastaladdning, blir såklart en Paolopasta: Bavette com gamberi e fagiolini piatti verdi. Så här lär det väl se ut när det är klart:
-
Åsså blir det premiärsmakning av vår nya olivolja som vi köpte av parmesantanten:
-
Detta får bli uppladdning inför en niomilsrunda i 23 grader och molnigt väder i morgon förmiddag (enligt prognosen för tillfället iaf). Som ni kanske sett har vi lagt in en väderruta uppe till höger så ni kan hålla koll på vår prognos och ni som bor i närheten kanske har nytta av den - bra va :)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0