Det blev träning ute ändå :)

Ja, Andreas avklarade sin träning i källaren när vinden ven och himlen var mörk av moln. När det sedan var dags för mig så hade molnen skingrat sig och vinden lagt sig något - kanon! Gissa om A är något störd över att han inte avvaktade?! Han körde dessutom dubbla pass på trainern så han vågade inte cykla ute efter det eftersom vi ska cykla med Åstorp ck imorgon. Dom verkar ju vara rätt så vassa så vi får ju inte ta ut oss allt för mycket idag ;)
-
Jag forcerade cykelbanor, vägar och skogsstigar på egen hand och fick upp flåset rejält. Tuggade på i en hel del backar och jagade två landsvägscyklister längs Italienska vägen (de försvann dock relativt snabbt runt en krök...)
-
Jag är ju galet blek så ni får en tillkonstlad bild av mig i solen :)
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0