LördagsBajken

"LördagsBajken" blev bra, massor uppför. Vi la fokus på detta idag och har gjort så en tid, känns som att det börjar ge resultat för numera går det fortare uppför. Det är otroligt vad man kan vaska fram höjdmeter och stigningar här i kullabyggden om man bara planerar sin rutt lite!
Cykeltröjor på vädring
Såhär ser det ut i trädgården nu, det var svettocykling idag!
-
Jag har väl ingen skam i kroppen eftersom att jag vek ner mig när Y tyckte att skulle flasha min cykelbränna här på bloggen. Gjorde den fatala missen att sjunka ner i en solstol när vi kom hem, totalt utmattad klädd i svarta cykelbyxor utan något att dricka. Jo förresten, kaffe! NOT GOOD...
-
Utlagd under protest...
-
Andra är väl inte heller så kloka, Y steker bort sin cykelbränna i horisontalläge. Inte alls varmt, nej nej och kaffe på det.
Det är obehagligt lä på vårt soldäck.
-
Nu ska vi straffa oss genom att äta räkor i gasset.
HaDe,
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0