Referensrunda - förbättring

Idag tog jag hem två segrar, lyckades landa Cykeltidningen Kadens och trampade in en rekordtid på min referensrunda. Cyklar bara den rundan när det blåser från ett visst håll för att det ska bli så rättvisande som möjligt. Idag var lite väl blåsigt, men det gick ju bra ändå.
Tycker heller inte om att kasta mig på sadeln direkt efter jobb, pulsen sköt i höjden direkt och det känns i kroppen att man inte är optimalt förberedd med mat och dryck.
Skitigt och kul var det i alla fall och drygt fyra minuter bättre än förra gången blev tiden!
-
Schmuts!
När jag kom hem stod Yvonne redo med slangen, jag slapp. Det var nog det bästa, tvätta cykel när man är kall och frusen tillhör inte mina favoritsysslor...
-
enter;">
Skinande ren undertiden jag duschade, de ni.
-
Nu har jag lagt upp benen och satt mig på ryggen GÖTT.
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0