Bäst just nu

Bäst just nu:
  • Mitt humör
  • Min cykel kommer snart
  • Gamla hits från way back
  • Septembers version av "Kärlekens tunga"
Satt i bilen och rattade runt bland radiokanalerna för att hitta nånting värt att lyssna till på väg in till stan. Vill man inte höra elände om jordbävningar, Khadaffi eller Lady Gaga var det inte mycket att välja på... Körde igång en cd istället. Är en "sucker" för gamla låtar och fick för en tid sedan tag på en samlingsskiva med riktiga klassiker. Har sjungit (??) mig hes till Elvis "Suspicious minds", Aretha Franklins "Say a little prayer" och en massa andra låtar, helt oslagbar musik enligt min mening!
-
På väg hem körde de September på radion. Hennes version av, en från början kanonbra låt, är helt klart en favorit just nu.
-
Och jag är på världsmästarbra humör för min cykel är snart på väg (kan inte sluta tjata om detta!)
CUBE access gtc
//Y

Kommentarer
Postat av: jag

Snygg cykel. Vill också ha en sådan..

2011-03-22 @ 22:19:59
Postat av: Yvonne

Kul att höra! Jag beställde den i september och finaly är den på väg hit!!



//Y

2011-03-23 @ 05:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0