Var hittar man pedaler när man behöver dem?

Shimano pedal
Håll med om att detta ser fel ut, ett måste att byta!
-
Hemma från jobb idag, har varit nere för räkning hela helgen och jag behöver nog inte specificera var jag spenderat större delen av tiden. Inget jag är ensam om dock, det verkar ha gått som en löpeld genom hela Sverige.
Nog om såndant elände...
-
Bestämde för ganska länge sedan att jag skulle byta pedaler på min cykel, har inte gjort mycket åt det under vintern utan väntat. Varför är man så dum?

Nu när Yvonnes cykel snart är i antågande blev det lite mer akut, hon har ju inga alls och då går det ju inte att harva på så bra... När man då behöver det som bäst finns det naturligtvis inte i lager någonstans. Jag trodde verkligen inte att XTR PD - M980 skulle vara beställningsvara överallt. Vi har båda använt oss av Shimanos lite enklare pedaler på våra andra cyklar och tycker dessa varit kanonbra, och vill därför fortsätta med samma fast lite bättre.
-
Det finns ju många åsikter om vilka man ska ha, många förespråkar ju CB men nästan lika många har åsikter mot dessa för den vanliga motionären (precis vad vi två är). XTR verkar vara en över tid hållbar ganska lätt pedal med någorlunda bra lerrensning till ett bra pris. Men var hitta?
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0