Bryderier och valmöjligheter

Har lite jobbrelaterade bryderier just nu. Något som verkade lovande från början har visat sig vara mer av ett val mellan pest eller kolera... Nja, kanske inte riktigt så illa, men inte heller så intressant som jag först trodde. Det värsta med det hela är att det finns valmöjligheter - alla med olika för- och nackdelar. Och som många redan vet är jag fruktansvärt velig - ofta slutar det med att jag inte väljer något alls. Ska man välja det man tycker är roligast men som definitivt kommer vara mest omständligt, jobbigt, långa dagar och mycket pendlande, eller det som är trist men mer avslappnat. Det hela handlar "bara" om ett års tid, så man kan kanske stå ut med vilket som...
Måste i vilket fall som helst bestämma mig snarast!
Vad ska jag välja? Får väl sova på saken.
BTW idag är det vilodag!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0