Dyr O´boy eller?

Dagen har hittills varit en fixardag.
Klippt gräs, kört trimmer och snickrat en ny koja till Olsson och Hilda. Efter lunchen satte jag mig ner för att se vad en Gainomax Recovery innehåller. Efter att ha läst lite tyckte jag att det började likna något som jag konsumerade en hel del av som yngling, O´boy!!
Googlade runt lite och givetvis hamnar man ju alltid på Happy och där fanns svaret och det jag misstänkte:
Detta är ingredienserna i Gainomax Recovery: 

lättmjölk (80%) 
maltodextrin (8%) 
mjölkprotein (6%) 
socker 
arom 
stabiliseringsmedel (E407) 
laktasenzym 

Känns som en ganska dyr O'boy-dryck (ca 72 kr/l).
Man skulle ju kunna börja trampa eget rödtjut, det var ett annat tips på recovery från Happy
-
Lurad igen, men ok det kan vara bra att ha om man inte cyklar så att man avslutar hemma. Är man hemma vid kan man ju dricka sin o´boy med macka och banan!
-
//Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0