Glömde bort girot...

Varför funkar man sådär?
Gick hela förmiddagen och påminde mig själv att jag skulle sparka igång videon innan vi stack iväg på cykelträning idag. Det gick som vanligt, jag kom ihåg det ända fram tills jag började byta om. Sedan bara tomt!
-
Får se om jag lyckas i natt istället, enligt Eurosport kommer etappen att gå en gång till då och denna gång blir det ju i mörker och det måste vara mycket häftigare ändå! ;)
-
Vi drog iväg strax efter lunch för att tömma benen. Sagt och definitivt gjort - det var riktigt gött idag, jag kände mig relativt stark i benen faktiskt. Värre var det för Yvonne hennes ben var sura efter all löpträning den sista tiden...
Det fina vädret hade lockat ut en massa människor idag, stigarna var inte så snabbkörda som vanligt. Stötte på tre mtbcyklister också, det är rätt ovanligt faktiskt. Två killar och en tjej var det, om ni läser detta kan ni väl hojta till, alltid kul med cykelkompisar!
Fyllde såklart på med kaffe

//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0