Jakten på Kadens

Som rubriken antyder är det inte, att jaga rätt kadens är svårt på en mountainbike. Den bestämmer terrängen och benen alldeles själva utan min inblandning om inte det är grusvägar på "platten" förstås...
Nä, detta handlar om något helt annat.
-
Tidningen Kadens är riktigt svår att hitta i våra trakter,  butiker som brukar ha den har den inte alltid och ibland dyker den upp tidigt och ibland väldigt sent.
Detta är konstigt nog också anledningen till varför vi inte är prenumeranter. Varje månad när det börjar dra ihop sig att den ska komma ut i butik börjar en outtalad tävling för att vara först med att plocka hem den!
När jag hittar den skickar jag alltid ett MMS för att briljera, alltid från bilen.
-
Idag när jag kom hem från jobb bara låg den där på soffbordet och flinade åt mig!
Har letat som en tok men icke, till och med i samma butik som Y bärgade vinsten denna månad.
Grattis!
//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0