Problema

Har haft lite problem en tid med att min Garmin 500 hittar flera pulssensorer när jag tränar tillsammans med Andreas. Vet inte vad som hänt, men det är rätt störigt. Det har inte varit så tidigare, tror att det började efter jag gjort någon uppdatering. Har inte kommit på hur jag ska göra för att para ihop den med bara mitt pulsband igen.
I skrivandes stund är A nere i källaren och kör 4:or med rejält ökade watt - hör hur han pustar och stånkar där nere :) Efter maten är det tänkt att jag också ska ta en sväng på trainern.

Blev ett litet uppehåll i bloggandet här... Har hunnit äta och träna. Jag kände inte längre för att gå ner i en mörk källare utan tog med hojen ut i friska luften istället. Det var riktigt gött - speciellt nu när jag är hemma i stugvärmen igen!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0