Pustar ut

Nu har jag kommit hem och hunnit käka lite och pustar ut efter löpningen på Kullaberg med Pernilla. Kan väl säga att det var ungefär lika jobbigt som förra gången jag var där och sprang samma runda! Som tur var missade regnet oss, det föll både på Jon som var ute och cyklade på Berget och hemma på vårt hus, men inte på mig och P :). När jag kom hem var jag dock lite frusen och blev överlyckligt glad - Andreas hade startat en brasa i kaminen, underbart! En snabb dusch, sen ett glas rött framför en värmande eld, kan det bli bättre?
Regn över fälten
Här kommer regnet över fälten. Andreas fotade precis innan jag stack iväg.
-
Den svarta banan av Kullamannen är nog lite i tuffaste laget för mig, så det får dessvärre bli den korta blå banan. Lite synd för den långa är mycket mer naturskön och roligare, hade varit trevligare om den korta gick ute på Kullabergs spets istället.
-
Nu ska jag VILA! Tack P för en rolig men jobbig tur!!
//Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv för en kanonfin löptur! :)P

2011-05-02 @ 13:04:24
Postat av: Yvonne

Hoppas att jag inte sinkade dig för mycket. Det var bra för mig iaf för jag sprang snabbare än jag gör när jag är ensam!



//Y

2011-05-02 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0