Salomon Trail Kullamannen avklarad!

-
Lyckliga och stolta jag kan nu pusta ut efter 40 svettiga minuter! En 20:e placering av 43 startande damer på den korta banan, jag är helnöjd. Var faktiskt orolig att jag skulle komma bland de allra sista, men det är jätteskönt att så inte blev fallet i min första löptävling :)
Fin medalj fick jag också!
-
Helsingborgs Dagblad har en artikel om tävlingen på hemsidan och där står att läsa om Sveriges vackraste och mest krävande terränglopp.
Här kommer några av våra schyssta stilstudiebilder från den långa svarta banan, vid vätskekontrollen uppe vid fyren, ungefär halvvägs in i loppet:
-
Andreas har agerat serviceteam hela dagen och sprungit och kört kors och tvärs mellan start och mål och upp till fyren. Väl hemma lyckades han också lura med mig på en tur med cyklarna ut till Mölle för en öl, själv svalkade jag mig med en sliskig jordgubb lime cider.
-
-
Denna, på alla sätt och vis, underbara dag avslutades sedan hemma vid grillen. Kamben och ett glas rött satt perfekt!
Gubben
Trötter säger gokväll och gonatt!
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0