Måndag snart Fredag

Benen tog lite stryk igår det måste jag erkänna, har en finfin träningsverk idag! Inget jag har något emot det bara gör att jag tar min välförtjänta vilodag med ro. Att vädret om man känner efter säger höst gör det ännu lättare, det är bara att ladda om inför helgen.
Det väntas värme och sol igen lagom till helgen nu när Y ska springa Kullamannen och jag kan ut och harva i skogen igen!
Har förresten fortfarande inte sett skymten av mina beställda varor och skrev nyss ett mail om att jag önskar återbetalning om inte leverans sker innan fredag denna vecka.
Koncentrerad
Slutgnällt, nu ser vi fram emot en sånhär helg istället.

//Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0